Aktuální sdělení ohledně speciálních akcí apod.

Obchodní podmínky

OD 8.5.2025 dochází ke změně majitele eshopu.


Č. účtu:
225839472/5500
Raifffeinsen Bank
 
Majitel účtu:
VitalityPort s.r.o.
 
Email: shop@vitalityport.cz 
Telefon: 731006183
 
IČO: 22583947

 
Heinemannova 2696/3, Dejvice, 160 00 Praha 6
sp. zn. C 418851
 
Všeobecné obchodní podmínky
 
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY pro e-shop


1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1.
1.2. Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti „VitalityPort s.r.o., se
sídlem Heinemannova 2696/3, Dejvice, 160 00 Praha 6 , IČO  22583947, zapsané v obchodním
rejstříku pod sp. zn. C 418851 vedená u Městského soudu v Praze, e -mail 4bio@seznam.cz ,
telefonní číslo 731006183, adresa provozovny Heinemannova 2696/3, Dejvice, 160 00 Praha
6 (VitlityPort s.r.o. nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona
č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná
práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti
nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových
stránkách www.vitalityeshop.cz . Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů
jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde

https://www.vitalityeshop.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/


1.3. Registrací a/nebo uzavřením Smlouvy (odesláním Objednávky) souhlasíte s těmito Podmínkami
a zavazuje se je dodržovat.
1.4. Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy.
1.5. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně
měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu
účinnosti předchozího znění Podmínek.
1.6. Tyto Podmínky stanoví rozdílná práva a povinnosti pro Kupujícího spotřebitele a Kupujícího
podnikatele.
1.7.
1.8. Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou
použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez
současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v
prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).
1.9. Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu
Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami
přednost.


2. NĚKTERÉ DEFINICE

o Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;

o Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;

o Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;

o DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;

o E-shop je internetový obchod 4biovitalityeshop.cz provozovaný Prodávajícím na Webu, sloužící k zobrazení, výběru a objednávání Zboží ze strany Kupujícího
prostřednictvím Webu;

o Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;

o Kupující (Vy) jste vy jako fyzická či právnická osoba, která provedla Registraci a která v rámci E-shopu uzavírá Smlouvu s Prodávajícím. Kupujícím je vždy osoba starší 16 let. Jako Kupující je označován jak Kupující spotřebitel, tak Kupující podnikatel; o Kupující spotřebitel je fyzická osoba (člověk) ve smyslu § 419 Občanského zákoníku, tzn., která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá Smlouvu s Prodávajícím nebo s ním jinak jedná. Práva a povinnosti mezi Prodávajícím a Kupujícím spotřebitelem se řídí těmito Podmínkami,dále zejména Občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění;

o Kupující podnikatel je fyzická či právnická osoba ve smyslu § 420 Občanského zákoníku, tzn., osoba, která uzavírá Smlouvu související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě ta, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Kupující bere na vědomí, že v případě, že v rámci Objednávky vyplní IČO, bude pro další účely vyplývající z těchto Podmínek považován za Kupujícího podnikatele;

o Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s  Námi, specifikovaná v čl. 4 ;

o Registrace je vytvoření Uživatelského účtu (vyplněním povinných registračních a přístupových údajů) na základě elektronické registrace na Webu.

o Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;

o Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;Web jsou Webové stránky provozované Prodávajícím na adrese www.vitalityeshop.czwww.4bio.cz .

o Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.

3. ZÁKLADNÍ PRAVIDLA E-SHOPU, REGISTRACE, UŽIVATELSKÝ ÚČET
4.
4.1. Objednat Zboží můžete prostřednictvím svého Účtu zřízeného na základě Registrace nebo i bez Registrace prostřednictvím objednávkového formuláře umístěného na Webu. Tímto prohlašujete, že nejpozději v den Registrace nebo v den odeslání Objednávky jste dosáhli 16 let.
4.2. Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
4.3. Na našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.
4.4.  Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových údajích je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
4.5. Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.

4.6. Tímto berete na vědomí, že v souvislosti s Registrací a/nebo Objednávkou zpracováváme Vaše osobní údaje v souladu s GDPR. Bližší informace jsou uvedeny v Informaci o zpracování osobních údajů dostupné na Webu. Při Registraci a/nebo Objednávce jste povinen uvádět pouze pravdivé údaje. Současně jste povinen informovat o jakékoliv změně ve svých osobních údajích, jež jste nám v souvislosti s Registrací a/nebo Objednávkou poskytl (případně sám v rámci svého Účtu změnu provést), bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 7 dnů ode dne, kdy tato změna nastane.
4.7. Tímto berete na vědomí, že jsme v souvislosti s Registrací a/nebo s Objednávkou získali Vaši emailovou adresu a můžeme ji využít pro potřeby zasílání obchodních sdělení týkajících se dalších obdobných výrobků nebo našich služeb za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy, pokud toto neodmítnete.
4.8. Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než jednou ročně nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy.
4.9. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
4.10. Tímto berete na vědomí, že Web včetně všech jeho částí (logo, jiné grafické prvky, formuláře, texty apod.) jsou autorským dílem, k němuž Prodávající vykonává majetková autorská práva. Nejste oprávněn k užití těchto autorských děl.

5. UZAVŘENÍ SMLOUVY (OBJEDNÁVKA)
5.1. Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
5.2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
5.3. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
5.3.1.
5.3.2. Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);
5.3.3. Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky
v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží, způsobu
jeho doručení a platby;

5.3.4. Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
5.4. V průběhu tvorby Objednávky můžete až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ Objednávku dokončíte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se s těmito Podmínkami a Informací o zpracování osobních údajů, v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit. K potvrzení slouží zatrhávací políčko. Tímto berete na vědomí, že v případě, že v rámci Objednávky vyplníte IČO, budete pro další účely vyplývající z těchto Podmínek považován za Kupujícího podnikatele. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
5.5. Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.
5.6. Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.
5.7. Tímto berete na vědomí, že všechny Objednávky přijaté Prodávajícím jsou závazné. Objednávku můžete zrušit do doby, než je Vám doručeno oznámení o zaplacení/přijetí Objednávky z naší strany, a to na náš email uvedený v těchto Podmínkách.
5.8.
5.9. V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
5.10. V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
5.11. V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.

5.12. V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.
5.13.

6. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
6.1. Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
6.2. Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
6.3. Jako Kupující berete na vědomí, že:
6.3.1. Prezentace Zboží v E-shopu má pouze informativní charakter a není nabídkou
(návrhem na uzavření Smlouvy) ve smyslu § 1732 Občanského zákoníku.
6.3.2. Prodávající není povinen ohledně prezentovaného Zboží s Vámi uzavřít Smlouvu.
6.4.
6.5. Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží.
Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
6.5.1. Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 3
pracovních dnů.

6.5.2. Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Comgate,
přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese:
www.comgate.cz
6.5.3. V případě platby kartou online je Celková cena splatná do 3 pracovních dnů.
6.5.4. Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží.
V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
6.5.5. Hotově při osobním odběru. Hotově lze hradit Zboží v případě převzetí v Naší
provozovně. V případě platby hotově při osobním odběru je Celková cena splatná při
převzetí Zboží.

6.6. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu. 
6.7.
6.8. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží
převezmete (výhrada vlastnického práva). V případě platby bankovním převodem je Celková
cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení
platby.

8. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
8.1. Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 14 dní způsobem dle Vaší volby, přičemž můžete
vybírat z následujících možností:
8.1.1. Osobní odběr na Naší provozovně uvedené v seznamu provozoven;
8.1.2. Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna, Balíkovna, Česká pošta, PPL

8.1.3. Doručení na adresu prostřednictvím dopravních společnosti PPL CZ.

8.2. V případě, že způsob dodání Zboží je smluven na základě Vašeho zvláštního požadavku, nese Vy
riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
8.3.
8.4. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky.
8.5. Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby.
Předpokládaná doba doručení Zboží Vám bude sdělena v potvrzení Objednávky. Doba uvedená
v těchto Podmínkách je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. V případě
osobního odběru na provozovně Vás vždy o možnosti vyzvednutí Zboží budeme informovat
prostřednictvím e-mailu.
8.6. Po převzetí Zboží od dopravce je Vaše povinnost zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a
v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že

došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší
povinností Zboží od dopravce převzít.
8.7. V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 6.5 4 Podmínek,
nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží
nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Nám ale v takovém případě
vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy, případně
Zboží uskladnit, za což nám od Vás náleží úplata ve výši 500  Kč. Pokud se rozhodneme
odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme.
Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na
náhradu škody, pokud vznikla.
8.8. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem,
než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným
doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-
mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.
8.9. Nebezpeční škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy
Zboží nepřevezmete, s výjimkou případů dle čl. 6.5 4 Podmínek, na Vás nebezpečí škody na
Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně
k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku
nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením
Zboží.
8.10. V případě, že nesplníme svou povinnost dodat Zboží ve stanovené lhůtě, jste oprávněni
poskytnout nám dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění. Pokud nesplníme svou povinnost ani v
této dodatečné lhůtě, jste oprávněni odstoupit od Smlouvy.
8.11.
8.12. V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba
dostupnosti, Vás budeme vždy informovat v případě:
8.12.1. mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou
dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;
8.12.2. prodlení s dodáním Zboží od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou
očekávanou dobu dodání.

8.13. Pokud se dohodneme na jiné dodací lhůtě, platí tato dohodnutá lhůta.
8.14.
9. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
9.1. Odpovědnost za vady vzniklé z Kupní smlouvy uzavřené mezi:
9.1.1. Prodávajícím a Kupujícím podnikatelem se řídí příslušnými ustanoveními právních
předpisů, zejména pak § 2099 an. Kupující podnikatel bere na vědomí, že se na něj
neuplatní ustanovení týkající se odpovědnosti za vady uvedené v těchto Podmínkách
pro Kupujícího spotřebitele.

9.1.2. Prodávajícím a Kupujícím spotřebitelem se řídí příslušnými ustanoveními právních
předpisů, zejména pak § 2158 an. Občanského zákoníku.

9.2. Odpovídáme Vám jako Kupujícímu spotřebiteli, že Zboží dle Smlouvy je v okamžiku
převzetí bez vad, zejména pak, že Zboží:
9.2.1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti,
kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
9.2.2. je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;
9.2.3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži
nebo instalaci;
9.2.4. je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
9.2.5. množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a
bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete
rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou
v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
9.2.6. je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití,
které můžete rozumně očekávat; a
9.2.7. odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty
před uzavřením smlouvy.

9.3. Jako Kupující spotřebitel jste oprávněni uplatnit právo z vady, která se vyskytne u Zboží v době
24 měsíců od jeho převzetí.
9.4. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že Zboží bylo vadné již při
převzetí, pokud neprokážeme opak.
9.5. Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojeném k věci nebo v reklamě v souladu s
jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se příslušná
ustanovení Občanského zákoníku o záruce za jakost. Není-li to výslovně ujednáno, platí, že
záruka za jakost se neposkytuje.
9.6. Má-li Zboží vadu, můžete jako Kupující spotřebitel požadovat její odstranění. Podle své volby
můžete požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob
odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí
zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být
druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Kupujícího.
9.7. Jako Prodávající můžeme odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně
nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.
9.8. Jako Kupující můžete požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud:
9.8.1. jsme vadu odmítli odstranit nebo ji neodstranili v souladu s § 2170 odst. 1 a 2,

9.8.2. se vada projeví opakovaně,
9.8.3. je vada podstatným porušením Smlouvy, nebo
9.8.4. je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v
přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.

9.9. Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou věci bez vady a vadné věci, kterou jste
obdrželi.
9.10. Odstoupíte-li od Smlouvy, vrátíme Vám Celkovou cenu bez zbytečného odkladu poté, co
obdržíme věc nebo co nám prokážete, že jste věc odeslali.
9.11. Práva z vadného plnění Vám nenáleží zejména v případě, že:
9.11.1. Uplynula doba pro uplatnění práva z vad/záruční doba, je-li poskytnuta;
9.11.2. jste o vadě při převzetí věděli;
9.11.3. jste vadu způsobili sami nebo Váš mazlíček;
9.11.4. jde o opotřebení Zboží způsobené jeho užíváním;
9.11.5. jde o vady způsobené nesprávným užíváním Zboží, nedodržením návodu, nevhodnou
údržbou nebo nesprávným skladováním.

10. UPLATNĚNÍ REKLAMACE
10.1. V zájmu rychlého vyřízení veškerých reklamací doporučujeme předchozí telefonního konzultaci
ohledně vhodného postupu.
10.2. Oznámení o reklamaci Zboží jsou přijímána v provozní době od PO – PÁ, 8:00 – 15:00: 
10.3.
10.3.1. Elektronicky na emailové adrese shop@vitalityport.cz .
10.3.2. Telefonicky na telefonním čísle +420 731006183.
10.3.3. Doručením písemného oznámení o reklamaci včetně reklamovaného zboží
prostřednictvím doručovatelské služby na adresu provozovny: Žižkova 1360/27, Říčany,
251 01, nebo na adresu určené k opravě (bude Vám sdělena).

Reklamace je uplatněna řádně, pokud jste nám oznámili vadu Zboží a Zboží:
10.3.4. jste nám předali;
10.3.5. jste podle našich pokynů uchovali nebo s ním naložili jiným vhodným způsobem.

10.4. Tímto berete na vědomí, že je nezbytné předávat Zboží k reklamaci v čistém stavu.
Vyhrazujeme si právo odmítnout převzít znečištěné Zboží (tj. špinavé, zapáchající apod.) či
jinak hygienicky závadné k vyřízení reklamace. V takovém případě neneseme Vaše náklady
související s předáním takto znečištěného Zboží.
10.5. V oznámení o reklamaci uvedete / poskytnete zejména následující informace:
10.5.1. Vaše Identifikační a kontaktní údaje (jméno, příjmení, adresa bydliště, korespondenční
adresa, e-mail, telefon).
10.5.2. Označení reklamovaného Zboží a kdy bylo zakoupeno.
10.5.3. Označení vady nebo uvedení, jak se vada projevuje.
10.5.4. Jaký způsob vyřízení reklamace požadujete s ohledem na charakter vytýkané vady.
10.5.5. Doklad, kterým prokážete zakoupení Zboží u Prodávajícího (nemusí být nutně doklad o
zaplacení, postačí i například potvrzení objednávky, bylo-li Zboží zaplaceno, výpisem z
účtu apod.).

10.6. V rámci reklamace můžete uplatňovat práva uvedená v článku 7 Podmínek.
10.7. O přijetí reklamace Vám bezodkladně vystavíme potvrzení a předáme Vám kopii Potvrzení
(zašleme na e-mailovou adresu), ve kterém bude uvedeno:
10.7.1. datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
10.7.2. co je obsahem reklamace;
10.7.3. jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
10.7.4. Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
10.8. V případě Kupujícího spotřebitele jsme povinni o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitějších
případech do tří dnů od uplatnění reklamace. Pokud je zapotřebí odborného posouzení, mohou
být uvedené lhůty delší, avšak maximálně 30 dní, nedohodneme-li se s Kupujícím spotřebitelem
výslovně jinak.
10.9. V případě Kupujícího podnikatele jsme povinni o uplatnění práv za vady Zboží rozhodnout v
přiměřené lhůtě.
10.10. Jste povinni nám poskytnout potřebnou součinnost. Jste povinni zejména reklamované Zboží
bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dní od uplatnění reklamace zaslat/ předat nám k
prověření na adresu provozovny. V případě, že Zboží nebude ve stanovené lhůtě zasláno /
předáno, vzniká riziko, že nebudeme schopni zajistit včasné vyřízení reklamace z důvodu
neposkytnutí potřebné součinnosti z Vaší strany.
10.11. V případě, že posoudíme reklamaci jako oprávněnou (tj. je zřejmé, že se jedná o vadu ze
strany Prodávajícího, nikoliv o vadu způsobenou Vámi), máte právo, které jste si zvolili v
souladu s článkem 7 Podmínek.
10.12. V případě oprávněné reklamace máte rovněž právo na náhradu nákladů účelně vynaložených
při uplatnění reklamace (tj. např. na náklady za poštovné či dopravné). Právo na úhradu
nákladů je třeba uplatnit ve lhůtě jednoho měsíce, a to běžící od doby, kdy bylo třeba vytknout
vadu.
10.13. V případě, že posoudíme reklamaci jako neoprávněnou, reklamaci zamítneme a v potvrzení o
vyřízení uvedeme důvody, o které svůj závěr opíráme. V případě neoprávněné reklamace právo
na náhradu nákladů nemáte.

10.14. Jakmile je reklamace vyřízena, informujeme Vás. V souvislosti s vyřízením reklamace Vám
zašleme potvrzení o vyřízení reklamace („Potvrzení o vyřízení“). Potvrzení o vyřízení obsahuje,
dle způsobu vyřízení, zejména: datum a způsob vyřízení reklamace, příp. potvrzení o provedení
opravy a době jejího trvání a písemné odůvodnění zamítnutí reklamace, je-li reklamace
zamítnuta.


11. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
11.1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho
počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších
ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.
11.2. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti,
máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez
udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi
Zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž
předmětem je několik kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až
dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na
základě, které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání
první dodávky.
11.3. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem (zejména zasláním e-mailu
nebo dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete
využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 2 Podmínek.
11.4. Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem
Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku.

11.5. Lhůta k odstoupení dle čl. 9.2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím
průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
11.6. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 9.2 Podmínek jste povinní Nám Zboží zaslat do 14
dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením Zboží k Nám. Vy máte naopak
nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající
nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží nabízeli.
V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady
spojené s navrácením Zboží k Nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši
odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme při dodání Zboží
nabízeli.
11.7. V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti
odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od
Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Zboží obdržíme, nebo Nám prokážete, že došlo
k jeho zaslání zpět Nám. Zboží Nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního
obalu.
11.8. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 9.2 Podmínek Nám však odpovídáte za snížení
hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s  tímto Zbožím jinak, než je nutné k tomu,
abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží, tj. způsobem, jakým byste se se
Zbožím seznamovali v kamenné prodejně. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme
oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.
11.9. Byl-li Vám společně se Zbožím poskytnut dárek, je darovací smlouva mezi Vámi a námi uzavřena
s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy z Vaší strany, pozbývá darovací
smlouva ohledně takového dárku účinnosti a jste povinni nám spolu se Zbožím vrátit i
poskytnutý dárek.
11.10. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před tím, než Vám dodáme Zboží, pokud
existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích
osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží), nebo i bez uvedení důvodu. Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste
uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete Zboží
v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit
kdykoli, i bez udání důvodu.
12. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
12.1. Nejsme ve vztahu k Vám vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení §
1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
12.2. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy
shop@vitalityport.cz . Informaci o vyřízení stížnosti Vám zašleme na elektronickou adresu.
12.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní
inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa:
http://www.coi.cz . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese

http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a
kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
12.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2,
internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení
Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení
spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES
(nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
13. Recenze
13.1. Na základě novely z 6.1.2023 bychom vás rádi informovali o způsobu, jakým pracujeme s
recenzemi, které na našem e-shopu najdete.
13.2. Recenze naleznete na stránce nebo u jednotlivých produktů. Mohou být slovní, pomocí
hvězdiček, či obojí zároveň.
13.3. Jak získáváme recenze: V košíku si nakupující před potvrzením objednávky může zaškrtnout, zda
chce mít možnost ohodnotit naše služby a produkty či nikoliv. V případě souhlasu tak během
několika dní po nákupu přijde do e-mailové schránky žádost o hodnocení. Toto se děje na
základě používání platforem Zboží.cz a Heureka.cz, vždy na základě nákupu.
13.4. Zároveň 10 dní po nákupu rozesíláme e-mail s žádostí o hodnocení na Facebooku, Googlu a
Heurece. Našim cílem je nabídnout našim zákazníkům co nejvíce zpětně vazby na naše nabízené
Zboží. 
13.5. Kdo může napsat recenzi: Kdokoliv, kdo si u nás objednal, ale i ten kdo na náš eshop pouze
narazil.
13.6. Jak ověřujeme hodnocení: Valná většina hodnocení pochází od našich zákazníků nebo z heuréky
a díky platformě, na které náš e-shop provozujeme, možnost jednoduše dohledat také číslo
objednávky. Díky tomuto máme nad hodnocením dohled.
13.7. Co se týče hodnocení pomocí hvězdiček, tam se počítá průměr automaticky. Zde však
nemůžeme kontrolovat, kdo hodnocení udělil.
13.8. Zveřejňujete všechna hodnocení: Ano, zveřejňujeme pozitivní i negativní hodnocení, ačkoliv
máme právo mazat hodnocení, která jsou lživá nebo nejsou férová.
14. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
14.1. Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat 
Zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud
jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních
předpisů.
14.2. Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-
mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat
korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo
přes kterou jste nás kontaktovali.

14.3. Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni
změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze
Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však budeme informovat
pouze v případě, že máte vytvořený Uživatelský účet (abyste tuto informaci měli v případě, že
budete objednávat nové Zboží, změna však nezakládá právo výpovědi, jelikož nemáme
uzavřenou Smlouvu, kterou by bylo možné vypovědět), nebo Vám na základě Smlouvy máme
dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou
adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání
informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované
dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku
Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2
měsíce.
14.4. V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie,
provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu
způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po
dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
14.5. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od
Smlouvy.
14.6. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná.
Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a
budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení
Objednávky a Podmínky uložit.
14.7. Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1.8.2025.
 
 

 
 
Formulář pro reklamaci
Adresát:  VitalitPort s.r.o., Žižkova 1360/27, Říčany, email: shop@vitalityport.cz

Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy:  
Jméno a příjmení:  
Adresa:  
E-mailová adresa:  
Zboží, které je reklamováno:  
Popis vad Zboží:  
Navrhovaný způsob pro vyřízení
reklamace:  
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo
uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých
kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
 
Datum:
Podpis:
 
 

Formulář pro odstoupení od Smlouvy
Adresát:  VitalitPort s.r.o., Žižkova 1360/27, Říčany, email: shop@vitalityport.cz

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
Datum uzavření Smlouvy:  
Jméno a příjmení:  
Adresa:  
E-mailová adresa:  
Specifikace Zboží, kterého se
Smlouva týká:  
Způsob pro navrácení obdržených
finančních prostředků, případně
uvedení čísla bankovního účtu:
 
 
Datum:
Podpis: